HTML

Egy nappal a vége előtt

Mi a faszt írja ide? Idegbajt kapok, wazze!

Friss topikok

Linkblog

Én vertem meg Kármán Irént

2007.07.01. 13:51 mentalraptor (törölt)

Igen, én veretem meg. Megvertem, mert megérdemelte. Én egyedül, Szunyogh Rezső kis- és rokkantnyugdíjas. Mert az úgy volt, kérem, hogy a videó kölcsönzőbe mentem vasárnap este. Az ember unja már azt a sok Bud Spencert, így a hétvégén. gondoltam, inkább kikölcsönzöm a Szomszédok dupla DVD-t, és nosztalgiázom egy kicsit. Lecsoszogtam a tékába, oszt kölcsönöztem volna. Előbb még beszélgettünk a Tibi gyerekkel, a tékással. Megérkezett egy hölgy nagy sietve, hogy neki film kellene, de a Tibi mondta, hogy én következem. Én meg, gondoltam, úgysem a Szomszédokat kéri ki, hát magam elé engedtem. Nem úgy volt kifestve a nőci, mint, aki Lenke nénire vagy Etusra lenne kíváncsi. No persze, a Vágási Ferihez biztos átugrana a szomszédokba, az mindjárt látszott rajta! Hát magam elé engedtem. Majd seggre ültem, amikor meghallom, hogy a Szomszédok dupla DVD-re fáj a foga. A ribanc! Szóltam is, hogy "kisasszony, ne vigye azt el, mert én is pont azért jöttem." Erre azt mondta, hogy "ma este rejszoljon másra, papa!". Na, erre ugyan méregbe gurultam, pedig igen békés természetű ember hírében állok a környéken. Kimentem a matróna után, és néhány szitok kíséretében jót rugtam a bokájába. A szipirtyó meg nem megütött! Koccant az állkapcám, meg a szemüvegem is leesett. Ahogy hajoltam érte, a banya még jól fejbe rugott, meg hasba is kétszer. Ugy eltörött az állkapcám, hogy még visitozni se igen tudtam. Hemperegtem a fődön, mint egy büdösbogár. Így talált meg a tékás Tibi. Kihívta a mentőt. Azóta fekszem a kórházban. Még vasárnap este megműtötték az arcom és jegelték a tökömet. hétfőn meg nézem a Videoton Super Color tévén a Mokkát, - mer' a Jakupcsek Gabikát nagyon szeretem - hát mit látok?! Uram fia! Ez a ribidó ott szontyolog a tévében, hogy őtet megverte valaki. Be akartam telefonálni a Gabikának, hogy ne higgyen neki, mer' nem úgy volt, de nincs nekem ilyen mobil izém. Minek az egy ilyen kis- és rokkantnyugdíjasnak? Hát az arcátlan ribanca nem azt mondta, hogy őtet valakik úgy verték pofán meg rugták-vágták, hogy életveszelyesen megsérült. Ugyan, kérem, ha életveszélyesen megsérült, hogyan nyilatkozott másnap reggel a tévének? És sehol egy kék folt vagy törés, pedig két mafiózó püfölte? Lárifári! Van nekem egy szomszédom, a bika Gabi. Na, az szokott így meglátogatni embereket jópénzért, ha gond van velük. Amúgy igen rendes gyerek. előre köszön, hoz nekem ezt-azt a boltból, meg másoknak is. Tisztelettudó, na! Oszt egyszer a lepcses Rozi kölke, a Gazsi seggbelőtte a bika Gabi stanforsírjét légpuskával. A Killer, a kutya meg üvöltött. Erre a Gabi begurult és szólt Rozinak, hogy állítsa le a kölkét. A Rozi meg rasszistázni kezdett, mire a Gabi úgy taknyán törölte, hogy kiugrott az álla. Jött baltával a Rozi férje, az Elemér. Na, az meg olyat kapott, hogy leszakadt a fél arca. Ő már viccelhetett azzal, hogy "leszakad a pofám". Szóval, ha egy ilyen bika Gabi valakit pofán ver, meg ütlegel, annak nyoma van. A repedtsarkún meg verésnek nyoma se volt. Szóltam is a kis unokámnak, a Mátékának, hogy hozza be nekem a laptóját, amin van olyan inter izé, az a mátrix vagy mi. Hát így tudom lepötyögni a kaliatúrán, hogy hogy is volt az a verés. 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://senkifoldje.blog.hu/api/trackback/id/tr6109446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallicus 2007.07.02. 11:20:19

nem te voltál,szerintem portik tamás haragosai a tettesek,csak elfelejtették rendesen összekötözni meg megverni.de lehet hogy pető iván volt?Fideszes és mdfes nem lehetett mert azokat utáljadddddddddddddddddddddddddddddddddd
süti beállítások módosítása